W biznesie ważna jest nie tylko ta wiedza, którą posiadamy, rozpoczynając działalność gospodarczą, ale także nieustające poszerzenie wiedzy i umiejętności w dynamicznie zmieniających się czasach. To także umiejętność praktycznego działania i dostosowywania się do wyzwań dzisiejszej gospodarki.
Edukacja to jeden z głownych stymulantów innowacyjności i produktywności. To kluczowy element sukcesu każdej organizacji.
Turystyka to szybko zmieniający się świat biznesu o zasięgu globalnym. Gąszcz ciągle ewoluujących przepisów prawnych regulujących tak samo ten segment gospodarki, jak i sferę podatków. Błędy i niedopatrzenia mogą kosztować przedsiębiorcę utratę pozycji lidera i przewagę konkurencyjną, nie mówiąc już o problemach natury prawnej i ewentualną odpowiedzialnością przed klientami czy kontrahentami. Na tej karuzeli zmian kluczowe znaczenie ma bieżąca świadomość trendów rynkowych oraz adaptacja do zmian. Inwestowanie w rozwój przez udział w jakościowych szkoleniach stanowi kluczowy krok dla każdego, kto pragnie odnieść sukces w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu.
Podwyższanie kwalifikacji własnych przedsiębiorcy i jego pracowników to wymóg czasów i klucz do sukcesu.
Edukacja jest potężnym czynnikiem zmian, przyczynia się do stabilności społecznej i napędza długoterminowy wzrost gospodarczy. Edukacja zwiększa produktywność i kreatywność ludzi oraz promuje przedsiębiorczość i postęp technologiczny.
Świadomość kształtowania się prawa turystycznego i jego zmian pozwala uniknąć potencjalnych problemów i podejmować trafniejsze decyzje biznesowe.
W Europejskim Stowarzyszeniu Przedsiębiorców Turystycznych dbamy o to, aby nasi członkowie mieli dostęp do odpowiednich dla siebie i jakościowych szkoleń. Inicjowane przez nas szkolenia mają na celu łączenie pasji turystyki z gruntowną wiedzą i elastycznym podejściem nastawionym na budowanie długofalowych i rentownych przedsięwzięć odpornych na zawieruchy zmian.
Edukacja dla biznesu, biznes dla edukacji!
Kolejnym istotnym czynnikiem jest współpraca biznesu i nauki.
Dzięki utrzymywanemu dialogowi z placówkami edukacyjnymi kształcącymi przyszłych pracowników branży turystycznej mamy realny wpływ na ich kwalifikacje. To także doskonała platforma wymiany doświadczeń, spostrzeżeń i możliwość dyskusji o różnicach pomiędzy teorią i praktyką w każdym obszarze turystycznej działalności.